سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فرهنگی هنری ناحیه دو خرم آباد
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان
اختتامیه سی وچهارمین دوره ی مسابقات قرانی مرحله ی شهرستان

 

سی و چهارمین دوره ی مسابقات قرانی با تجلیل از دانش آموزان برتر و مربیان و داوران قرانی ناحیه 2 به کار خود پایان داد.

 به گزارش روابط عمومی تقوی رئیس اداره قران،عترت و نماز آموزش و پرورش استان لرستان در این مراسم با تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد امام حسین (ع) گفت: ولایت و حکومت امام حسین(ع) منحصر به یک جامعه ی خاص نیست و متعلق به همه ی انسان های ازاد اندیش  جهان است.


رئیس اداره قران،عترت و نماز آموزش و پرورش استان لرستان تصریح کرد قران و معصومین جدای از هم نیستند و نور حضرت حجت و امام عصر (عج) در پرتو الفاظ و معانی قران نمایان میشود.

وی هدف از برگزاری مسابقات قرانی را آشنایی دانش آموزان با قران و در مسیر قرار دادن آنان با کتاب آسمانی ، نهج و البلاغه و صحیفه سجادیه ذکر کرد و ارتقای قرانی را هدف نهایی دانش آموزان دانست.

 

ایشان با انتقاد از استفاده ی نادرست از فضای مجازی و اتلاف وقت آن را طبق نامش فضایی غیر واقعی ذکر کرد و از دانش آموزان خواست با تامل بیشتر در مضامین بلند قران ، نهج البلاغه و صحیفه طبق آیات قران دنبال حقایق و حکمت ها باشند.

 

مجتبی بهمنیان مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2اهمیت دادن به موضوعاتی همچون نماز قران و عترت را یکی از مهم ترین رسالت های آموزش و پرورش در حوزه پرورشی ذکر کرد وی قران کریم را بزرگ ترین معجزه ی جهان در همه ی عصرها و در میان همه ی نسل ها و متعلق به تمامی بشریت دانست و آموزه های قرانی را یکی از مولفه های سرامد در جامعه ی اسلامی و انسانی دانست و تنها راه پاسداری و تقویت تمدن اسلامی را توسل جستن به قران و پیروی از فرهنگ قرانی ذکر کرد .

 

مجتبی بهمنیان مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 وظیفه معلمان را در این عرصه ، سنگین و مهم خواند و بر افزایش دانش قرانی تاکید کرد و استفاده از پیام های نجات بخش قران و فرهنگ غنی قرانی را در زندگی، بعنوان الگوی یک زندگی جدید به جهانیان معرفی کرد.

وی در پایان ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های خالصانه ی همکاران حوزه پرورشی که در ترویج اندیشه های قرانی ، فرزندانی قرانی را به جامعه تحویل میدهند ار دانش آموزان خواست در کنار آموختن علوم مختلف درس دین داری و معارف قرانی را نیز فراگیرند.

در ادامه با حضور رئیس اداره ی قران،عترت و نماز آموزش و پرورش استان، مشاور مدیر کل در امور بانوان وجمعی از کارشناسان استان و مسئولین ناحیه 2 مراسم تجلیل و تقدیر از دانش آموزان برتر رشته های قرانی وعوامل اجرایی مسابقات انجام پذیرفت.


 


[ سه شنبه 95/2/21 ] [ 12:0 صبح ] [ فرهنگی هنری ]
کلاس کارگاهی سازمان دانش آموزی

 

کلاس کارگاهی مربیان پیشتاز و فرزانه در نمازخانه آموزش و پرورش برگزار شد .

در این جلسه مسئول سازمان دانش آموزی در مورد مسائل و برنامه های سازمان مطالبی به شرح ذیل ایراد نمود که توسط مربیان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت :

اردوهای ملی مربیان ،یاور مربیان،اعتکاف دانش آموزی و زیارت عتبات عالیات .



[ دوشنبه 95/1/30 ] [ 12:0 صبح ] [ فرهنگی هنری ]
جلسه شورای قرآن و ستاد مسابقات

 

جلسه شورای قرآن و ستاد مسابقات راس ساعت 9 صبح مورخ دوشنبه 95/1/30 در اتاق ریاست ناحیه 2 با حضور اعضای این ستاد برگزار شد

به گزارش روابط عمومی در این جلسه درباره نحوه برگزاری مسابقات مرحله استانی بصورت غیر حضوری وتهیه مقدمات انجام فیلم برداری ازمسابقات بحث و گفتگو شد و مقرر گردید این برنامه  در روزهای تعیین شده در دو نوبت صبح و عصر در دارالقرآن نور برگزار گردد.

 

در این جلسه  بهمنیان مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو  برکیفیت عالی مسابقات و برگزاری مطلوب آن  تاکید کرد و مقرر شد در خصوص فیلم برداری باواحد سمعی بصری استان هماهنگ گردد به گونه ای که اثار دانش آموزان به نحو احسن ضبط و به واحد استان ارسال گردد.

 

در ادامه رضایی کارشناس مسئول قرآن ، عترت و نماز ناحیه دو به ارائه گزارشی از روند فعالیت های قرآنی در سطح ناحیه پرداخت .


[ دوشنبه 95/1/30 ] [ 12:0 صبح ] [ فرهنگی هنری ]
انتصاب

 

طی حکمی از طرف مجتبی بهمنیان صمد علی بیرانوند مسئول سازمان دانش آموزی با حفظ سمت بعنوان کارشناس فرهنگی و هنری منصوب شد .
به گزارش روابط عمومی طی حکمی از سوی مجتبی بهمنیان  مدیزیت آموزش و پرورش ناحیه دو ،صمد علی بیرانوند مسئول سازمان دانش آموزی با حفظ سمت بعنوان کارشناس فرهنگی و هنری امور تربیتی منصوب شد .گفتنی است بیرانوند با سابقه 24 سال خدمت دارای سوابقی همچون کارشناس مسئول تشکیلات پیشتازان و فرزانگان سازمان دانش آموزی استان ، معاون و مربی پرورشی مدارس و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی امور تربیتی است .

[ پنج شنبه 95/1/26 ] [ 12:0 صبح ] [ فرهنگی هنری ]
........

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ