سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فرهنگی هنری ناحیه دو خرم آباد
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

 

نشست تخصصی کار گروه پرورشی مدارس

 

با حضور جمعی از مدیران ، معاونین و مربیان پرورشی و بمنظور برنامه ریزی مطلوب فعالیتهای این حوزه نشست تخصصی کار گروه پرورشی مدارس در دفتر مدیریت انجام شد .

به گزارش روابط عمومی در راستای پروژه ی مهر و آماده سازی شرایط مطلوب بازگشایی مدارس نشست تخصصی کار گروه پرورشی در دفتر مدیریت تشکیل شد .

در ابتدای این جلسه سید رامین موسوی ضمن تجلیل از همکاران پرورشی و مدیران حاضر در جلسه و تبریک هفته دولت ،علت تشکیل این جلسه را استفاده از خرد جمعی برای پیشبرد برنامه های پرورشی در سال آتی عنوان کرد .وی در ادامه به بیان گوشه ای از موفقیت های این حوزه در سال تحصیلی گذشته پرداخت . 

مجتبی بهمنیان مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو با گرامیداشت یاد  دو الگوی مدیریتی دولت، شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته ی دولت ، اظهار داشت : دانش آموزان بعنوان مهمترین سرمایه های توسعه جامعه اند و نقش حوزه ی پرورشی در این توسعه نقشی بی بدیل است . مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو از همکاران پرورشی خواست تا با بهره گیری از نیروی فکر دانش آموزان در فرایند تصمیم گیری، افقی نو را در فرا روی خود بگشایند . بهمنیان فرایند تربیت و اخلاق را موضوعی گسترده خواند و آنرا وظیفه ی همه ی آحاد و کارکنان آموزش و پرورش خواند و نیروهای پرورشی را  پرچمداران عرصه تعلیم و تربیت نامید . وی ابراز امیدواری کرد خروجی و ما حصل تلاش همکاران با برنامه ریزی دقیق آنگونه باشد که دانش آموزانی در شان جامعه ی اسلامی تحویل گردد .

بهمنیان در پایان با اشاره به سخنی از امام علی (ع) از مربیان پرورشی خواست تا با گفتار و عمل خود و با آموزش عملی الگویی کامل برای دانش آموزان باشند .


[ شنبه 95/6/13 ] [ 11:23 صبح ] [ فرهنگی هنری ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ