سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فرهنگی هنری ناحیه دو خرم آباد
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان
همایش تجلیل از معاونین ومربیان پرورشی

صبح امروز31 خرداد ماه  به منظور تقدیر از معاونین و مربیان فعال پرورشی و مدیران میزبان مسابقات قرآن، عترت و نماز مراسمی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی  همزمان با آخرین روز از فصل بهار با حضور معاونین و مربیان محترم پرورشی و مدیران مدارسی که در میزبانی مسابقات قرآن ، عترت و نماز همکاری داشته اند همایشی  در سالن اجتماعات ناحیه دو برگزار شد .

در آغاز این مراسم سید رامین موسوی معاونت پرورشی و تربیت بدنی ناحیه دو ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران از تلاش معاونین و مربیان فعال و کلیه عوامل حوزه پرورشی که منجر به کسب موفقیت های بزرگی در سطح ناحیه ، استان و کشور شده اند تقدیر کرد .وی با اشاره به بررسی کلیه فعالیت های ارسال شده از مدارس توسط کار گروه حوزه پرورشی این بررسی ها را عاملی مهم در ارزیابی انجام شده خواند .

سید رامین موسوی در ادامه به بحث بوفه مدارس ، آسیب های اجتماعی . المپیاد درون مدرسه ای پرداخت و از همکاران خود خواست تا برای بازدیدهای وزارتی که پس از ماه مبارک رمضان انجام خواهد شد آمادگی کامل داشته باشند .معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه دو در انتهای صحبت های خود به موضوع پروژه ی مهر پرداخت و ضمن تبیین اهمیت آن از همکاران خواست تا با برنامه ریزی های منسجم شاهد آغاز مهری شاداب و بانشاط باشیم .

در ادامه مراسم از فعالین حوزه پرورشی و مدیرانی که در امر برگزاری مسابقات قرآنی با امور تربیتی همکاری داشته اند تقدیر بعمل آمد .



[ دوشنبه 95/3/31 ] [ 1:0 عصر ] [ فرهنگی هنری ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ