سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فرهنگی هنری ناحیه دو خرم آباد
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

مراسم نمادین هدیه های آسمانی

 

مراسم نمادین هدیه های آسمانی آموزش و پرورش ناحیه دو در دبیرستان دخترنه هوشمند فرهنگیان برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی  آموزش و پرورش ناحیه دو صبح امروزمدارس مقطع متوسطه اول و دوم مجری برنامه معنوی هدیه های آسمانی و مشارکت دانش آموزان و فرهنگیان در اهدای نذورات خود به ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بودند .


در همین راستا برنامه ای نمادین با حضور حقی پور رئیس سازمان عتبات عالیا ت ، خانم گله دار مشاور مدیر کل در امور بانوان ، قربانی رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی استان ،بهمنیان مدیریت آموزش و پرورش ناحیه دو و جمعی از کارشناسان اداری در دبیرستان دخترانه هوشمند فرهنگیان برگزار شد .

بهمنیان مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو در این مراسم معنوی با اشاره به سخنی از مقام عظمای ولایت در خصوص تشکر معظم له از خادمین بازسازی  عتبات عالیات ازمسئو لین این نهاد ارزشمند تجلیل کرد .

وی با اشاره به موضوع جلسه این برنامه را حرکتی ارزشمند در جهت پرورش روحیه انفاق و ...... دانست و شرکت در این برنامه معنوی را افتخار و برگ زرینی در زندگی افراد دانست .

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو این مراسم را فرصتی مغتنم در راستای خواسته های دانش آموزان درمشارکت و امر بازسازی عتبات عالیات خواند و اظهار داشت :اجر و ثواب بکارگیری مال در راه ائمه معصومین آنچنان است که طبق روایت اگر کسی یک درهم که خیلی هم ناچیز است از مال خود را در این راه هزینه کند ، خداوند تبارک و تعالی به اندازه کوه احد در بهشت به او پاداش عطا خواهد کرد .

 مراسم با مداحی  مداح اهل بیت مزین شد و در ادامه با زیارت پرچم مقدس حرم حضرت ابالفضل العباس (ع) و ابا عبدا.. الحسین (ع) توسط حاظرین  ادامه یافت و این برنامه معنوی با  اهدای نذورات خاتمه یافت .



[ سه شنبه 94/12/11 ] [ 12:0 صبح ] [ فرهنگی هنری ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ